Potykacze reklamowe – rodzaje i ich funkcje

by redakcja serwisu
potykacz reklamowy

Ze względu na swoją popularność wpisały się w krajobraz zarówno dużych, atrakcyjnych dla turystów miejscowości, jak i mniejszych miasteczek o wyjątkowej atmosferze. Potykacze, bo to właśnie o nich mowa, należą też do najpopularniejszych narzędzi promocyjnych. Ale jakie ich rodzaje można wyróżnić i jakie zadania mogą wykonywać potykacze reklamowe? Dalej znajdują się odpowiedzi na te pytania.

Potykacz reklamowy wewnętrzny i zewnętrzny

Można zobaczyć je ustawione zarówno przed różnego rodzaju lokalami, jak i w ich wnętrzu. Ze względu na taki sposób wykorzystania najprościej dzielimy potykacze reklamowe na te przeznaczone do użytku w budynkach, czyli wewnętrzne i odpowiednie do ustawiania także na świeżym powietrzu, a więc zewnętrzne. Na pierwszy rzut oka trudno ocenić, czy mamy do czynienia z potykaczem zewnętrznym, czy z wewnętrznym. By mieć pewność, który typ wybieramy, najlepiej uważnie przeczytać informacje dodane przez producenta. Rozwiązania odpowiednie do wykorzystania pod chmurką powinny być odpowiednio oznaczone, gdyż są one wykonywane z odpornych na działanie warunków atmosferycznych materiałów, a także bardziej stabilne dzięki specjalnym podstawom.

Potykacze można podzielić na kilka rodzajów, uwzględniając także ich budowę. W e-sklepie topexpo.pl znajdziemy potykacze typu A, potykacze typu T i potykacze kredowe. Wybierając jeden z tych typów, zobaczymy kolejne warianty produktów z konkretnej kategorii. Potykacze typu A mogą na przykład dzielić się na potykacze z ostrym lub zaokrąglonym narożnikiem, z kolei kredowe – na drewniane z wyciąganym panelem, antyczne czy sztalugi drewniane. By szybko znaleźć wśród nich odpowiedni dla siebie produkt, warto w skupieniu je porównać ze sobą albo skorzystać z pomocy doświadczonej obsługi sklepu. Chętnie podpowie ona, który potykacz reklamowy najlepiej wybrać dla promocji swoich produktów lub usług.

Jakie zadania wykonują potykacze reklamowe?

Dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj stojaków? Potykacze mają do wykonania kilka ważnych zadań i pomagają zarówno właścicielom firm, jak i potencjalnym klientom. Na czym polega ta pomoc? Dzięki potykaczom reklamowym przedsiębiorcy mogą promować swoje produkty i usługi w skuteczny i nienatarczywy sposób. Przechadzający się w okolicy sklepów turyści albo mieszkańcy pobliskich miejscowości mogą nagle zauważyć ustawiony potykacz i zamienić to przypadkowe spotkanie w satysfakcjonujący zakup czy miło spędzony czas.

Miejsce do zapisywania na potykaczu wykorzystać można do przekazywania klientom wieści o obowiązujących w danym czasie promocjach i ofertach specjalnych, czasie otwarcia lokalu czy dodatkowych udogodnieniach obowiązujących w punkcie. Można też budować wrażenia i oddziaływać na emocje, na przykład zapisując na potykaczu zabawne teksty. Potykacz jest zatem narzędziem służącym zarówno do promocji działalności, jak i budowania relacji. Może być także wskazówką dla klientów, którzy dzięki potykaczom podejmują decyzje zakupowe i korzystają z atrakcyjnych promocji.

Sprawdź także https://digilife.pl/potykacze-reklamowe-rodzaje-i-zastosowanie/

Zobacz również te artykuły

Zostaw komentarz