Meble biurowe, które uczynią pracę bardziej komfortową

by redakcja serwisu
wystroj w biurze

Praca biurowa powszechnie uważana jest za lekką, jednak praktyka pokazuje, że wielu pracowników biurowych zmaga się z licznymi niedogodnościami. Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach jest zdania, że dzięki odpowiednim meblom można znacząco wpłynąć na jakość pracy zatrudnionych osób. Co możemy zrobić, żeby zwiększyć komfort pracy w biurze?

Poprawmy ergonomię stanowisk pracy

Nie wszyscy pracodawcy zdają sobie sprawę, że ergonomię stanowisk pracy często można poprawić. Pracownicy z pewnością będą mniej zmęczeni i bardziej wydajni, jeżeli zainwestujemy w tak drobne akcesoria jak podstawki pod laptopa, dobre klawiatury, ergonomiczne myszy komputerowe czy wysokiej jakości klawiatury. Tego typu sprzęt nie jest drogi, a może bardzo ułatwić pracę.

Zainwestujmy w wygodne biurka

Możemy znacząco zwiększyć komfort pracy w naszej firmie, jeżeli zainwestujemy w profesjonalne meble biurowe. Do podstawowych mebli biurowych zaliczamy biurka. Nie istnieje biurko idealne, które spełni oczekiwania wszystkich pracowników, dlatego zanim zdecydujemy się na wybór konkretnego modelu, zastanówmy się jak wygląda praca w naszym biurze. W przypadku gdy nasi pracownicy korzystają głównie z laptopów, możemy kupić biurka posiadające regulację wysokości. Są one bardzo wygodne, a w dłuższej perspektywie czasu pozytywnie wpływają na zdrowie, gdyż umożliwiają naprzemienną – siedzącą i stojącą pracę.

Ciekawym rozwiązaniem mogą okazać się również biurka z wyprofilowanym blatem, które pozwalają na wygodne wykonywanie kilku zadań jednocześnie. Jeżeli pracownicy w ciągu dnia korzystają z wielu sprzętów i dokumentów, zastanówmy się nad zakupem biurem posiadających pojemne szuflady. Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach radzi, żeby inwestować w biurka wykonane z materiałów, które są łatwe do utrzymania w czystości.

Kupmy profesjonalne fotele biurowe

Kolejnym ważnym meblem biurowym jest fotel (ewentualnie krzesło jeśli nasze biuro jest niewielkie). Krzesło biurowe powinno być dobrze wyprofilowane i posiadać jak najwięcej regulacji. Jest to ważne, gdyż mebel ten ma docelowo służyć większej ilości pracowników. Upewnijmy się, że posiadać on przynajmniej regulację wysokości, głębokości siedziska i regulację kąta nachylenia oparcia. Wskazany jest zakup krzeseł biurowych posiadających podłokietniki.

Pojemne szafy

Nasze biuro bez wątpienia będzie bardziej komfortowym i przyjaznym miejscem, jeżeli wstawimy do niego pojemne szafy, które pomieszczą wszystkie dokumenty i drobne sprzęty biurowe. W przypadku, gdy przechowujemy w biurze przedmioty szczególnie cenne, możemy zainwestować w szafy z wbudowanym sejfem.

Oświetlenie, które zrekompensuje nam niedobór światła dziennego

Osoba pracująca w biurze powinna mieć jak najdłużej dostęp do światła dziennego. Jednocześnie większość z nas pracuje długo, dlatego zwłaszcza jesienią i zimą należy zadbać o alternatywne źródła oświetlenia. Projektując oświetlenie do biura musimy mieć świadomość, że nie może być ono dziełem przypadku. Istnieją przepisy, które szczegółowo regulują tę kwestię. Osoba pracująca przy komputerze musi mieć zapewnione oświetlenie o natężeniu co najmniej 500 luksów.

Meble, które wyciszają pomieszczenie biurowe

Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach przekonuje, że jednym z poważniejszych problemów współczesnych pracowników jest zanieczyszczenie hałasem. Nadmierny hałas sprawia, że nie możemy skupić się na powierzonych obowiązkach. W dłuższej perspektywie czasu może on doprowadzić nawet do utraty zdrowia. Pracodawca, który chce zminimalizować poziom hałasu w swoim biurze powinien zainwestować w specjalne meble biurowe – na przykład ścianki działowe czy specjalne kabiny do rozmów telefonicznych.

Sprawdź ofertę na meble biurowe NoNameOffice

Adres: Księdza Biskupa Herberta Bednorza 2A/6, bud. B.1, 40-384 Katowice

Zobacz również te artykuły

Zostaw komentarz