Pandemia COVID-19 zaskoczyła cały świat. Pierwsze sygnały o koronawirusie z Wuhan w Chinach nie zmartwiły niemal nikogo – zbliżające się do Europy niebezpieczeństwo wydawało się być nierealne. Dziś przez koronawirusa cierpią nie tylko ludzie, ale i globalna gospodarka. Narodowa kwarantanna i lockdown to najbardziej rozpoznawalne symbole pandemii. Sporo przedsiębiorców koncentruje się na działalności w internecie. Każdy za wszelką cenę chce utrzymać swoich klientów i pozyskać nowych. Pomocne w zachowaniu uwagi klientów są gadżety reklamowe, dzięki którym klienci zdecydowanie chętniej sięgają po nasze produkty czy usługi po raz kolejny.
Gadżety reklamowe a koronawirus
Nie da się ukryć, że w dobie zagrożenia COVID-19, reklama jest jeszcze bardziej cenna niż przed pandemią koronawirusa. Jest wiele form skutecznej reklamy, ale trzeba wiedzieć, że klienci najbardziej kochają coś, co mogą zabrać ze sobą do domu lub otrzymać jako miłą niespodziankę w przesyłce z zakupami.
Każdy ciekawy gadżet reklamowy wywołuje uśmiech na twarzy klientów i sprawia, że poczują się oni docenieni przez firmę. Podstawą zawsze są satysfakcjonujące usługi czy produkty, ale gadżety marketingowe pomagają kontrahentom w podejmowaniu decyzji zakupowych i przyczyniają się do polecenia usług firmy znajomym. W perspektywie czasowej ma to spory wpływ na lojalność klientów. Taka osoba będzie pamiętała o firmie nawet w tak trudnych czasach, jak obecne.
Czy w erze COVID-19 warto inwestować w gadżety reklamowe dla firm?
Koronawirus zmienił nie tylko podstawowe zasady życia codziennego, metody pracy i edukacji (z trybu stacjonarnego na zdalny), ale i nawyki konsumenckie. Z uwagi na obostrzenia związane z zagrożeniem epidemiologicznym wiele firm nie może prowadzić działalności w sposób tradycyjny, za to może się rozwijać w internecie.
Pandemia przyczyniła się do gwałtownego wzrostu sprzedaży przez sieć. Firmy widzą, że rośnie im konkurencja online. Klienci zwracają uwagę na ceny, ale najniższa cena nie musi być kluczowym elementem w zakupowym procesie decyzyjnym.
Kupujący będą zwracali też uwagę na opiekę posprzedażową. Cennym akcentem i wyrazistym wyróżnikiem są gratisowe gadżety reklamowe. Klienci uwielbiają kubki, długopisy, smycze i breloki na klucze, kalendarze – pisał o tym portal egospodarka.pl. Najlepsze pomysły to takie, które się sprawdzają od dawna i każdy wie, że klienci będą z nich chętnie osobiście korzystać.
Współczesny klient zwraca uwagę na jakość, dlatego też z szacunku do niego, warto mu podarować gadżet reklamowy, który zasugeruje mu, że firma o niego bardzo dba i wciąż o nim pamięta. Kto wie, może za jakiś czas taki klient odwdzięczy nam się tym samym?